Nr. Nebel fik point mod topholdet
Stærk 1-1 mod BV Oksbøl trods to udvisninger og 20 minutter i undertal.
Nr. Nebels drenge i serie 4 havde brug for point, da de fredag aften tog imod topholdet fra BV Oksbøl. Gæsterne kom til Nr. Nebel med 9 point efter tre kampe, mens hjemmeholdet kun havde en enkelt sejr i bagagen.
Hjemmeholdet fik en drømmestart på kampen, da de efter 21 minutter bragte sig foran. Et opløb i højre side endte med en flad bold ind foran mål, hvor Anders Thisted Knudsen sendte bolden i nettet til 1-0.
BV Oksbøl svarede igen med et tungt pres og var tæt på allerede før pausen, blandt andet med et skud på stolpen i første halvleg. Presset fortsatte efter pausen, og efter 20 minutters spil i anden halvleg fik gæsterne udlignet, da Rune Holm bragte balance i regnskabet til 1-1.
I kampens sidste fase blev det en hård affære for Nr. Nebel, der i omkring 20 minutter måtte klare sig med 10 mand som følge af to udvisninger. Med fight og kampgejst lykkedes det alligevel hjemmeholdet at holde stand og sikre sig et vigtigt point, og opgøret endte 1-1.
Næste kamp spilles fredag den 1. maj, hvor holdet på Fåborg Stadion møder Helle FC.









































