Nr. Nebel videre i pokalen
Kvinderne vandt 3-0 over Hover/Ølstrup, da Nanna Madsen lavede hattrick i pokalen.
Nr. Nebels kvinder fra serie 2 spillede sig tirsdag aften videre i kvindepokalen med en sikker 3-0-sejr over serie 1-holdet Hover/Ølstrup.
Hjemmeholdet kom foran efter en halv times spil, da Nanna Madsen sendte Nr. Nebel i front. Føringen holdt til pausen, og det gav et roligt udgangspunkt til anden halvleg.
Ti minutter efter genstarten var det igen Nanna Madsen, der var på pletten og øgede til 2-0. Med et kvarter tilbage lukkede hun kampen definitivt med sin tredje scoring – et vaskeægte hattrick – og fastsatte slutresultatet til 3-0.
Med sejren er Nr. Nebels kvinder dermed videre til 3. runde af kvindepokalen.



































