Pokalaften på Nr. Nebel Stadion
Nr. Nebels kvinder møder Bramming i tredje pokalrunde og håber på stor lokal opbakning.
Der venter en spændende pokalkamp på Nr. Nebel Stadion, når Serie 2-kvinderne fra Nr. Nebel tager imod Bramming Boldklubs stærke hold fra Jyllandsserien.
Nr. Nebel har spillet sig flot frem til tredje runde med sikre sejre på 3-0 over både FC King George fra Serie 2 og Hover/Ølstrup fra Serie 1. Nu venter en markant større udfordring mod et Bramming-hold fra en højere række.
Kampen bliver en god mulighed for at bakke op om de lokale spillere, som har leveret stærke præstationer i turneringen. Alle opfordres til at møde op på stadion og give holdet støtte fra sidelinjen.
Kampen spilles torsdag den 21 maj kl. 19.00

