Pokaldrømmen brast mod Bramming
Nr. Nebels kvinder tabte 7-2 til Bramming og røg ud af Kvindepokalen.
Nr. Nebels kvinder er ude af Kvindepokalen efter 3. runde, hvor holdet hjemme mødte Bramming fra Jyllandsserien.
Hjemmeholdet fik ellers en flot start på kampen og bragte sig foran 1-0 allerede efter seks minutter ved Lærke Rahbek. Herefter viste gæsterne dog deres styrke, og efter 25 minutters spil var Bramming foran 5-1.
Kort før pausen reducerede Nanna Madsen for Nr. Nebel, som dermed gik til pause bagud 2-5. I anden halvleg fik hjemmeholdet bedre fat i spillet og kæmpede godt, men to sene scoringer af Bramming afgjorde kampen endeligt.
Opgøret sluttede 7-2 til gæsterne, som dermed spiller sig videre i turneringen.
Nr. Nebels næste turneringskamp spilles søndag den 31. maj på udebane mod Vorbasse.














































