Pumpehus fejrer 75 år
Afvandingslaget fejrer 75-årsjubilæum med middag og lokale oplæg i Sdr. Bork 1. juli.
75 års jubilæumsfest for afvanding Sdr Bork og Nr Nebel Mærsk
Pumpehuset og afvandingslaget har 75 års jubilæum den 1 juli, det fejrer vi med spisning og indlæg om livet igennem tiden i området.
Indlæg :
-Afvanding
-Slusen i Hvide Sande
-Ark Vest fortæller om livet i området og nuværende udgravning på Grønbjerg
1 juli Sdr Bork Forsamlingshus kl 18
Først til mølle: tilmelding senest 22 juni , sms til 21449663 eller mail khoj@bbsyd.dk
Mvh Bestyrelsen

